vežbe za grudi
Forum » Zdravlje » Teretana

Warp Warp   09.11.2012 u 22:05

koje vežbe su najbolje za grudi i sa kojom vežbom se postize najveci napredak
Cranium Cranium   09.11.2012 u 22:46

Uh, kako objasniti? Sve zavisi od pojedinca. Svakom odgovara odredjena vezba. Postoje razlicite vezbe koje pogadjaju razlicite snopove grudnog misica ( postoje 3 snopa ) Probaj sa bench pressom za pocetak, ili sa masinama za chest. posle 2 nedelje kad steknes snagu kreni na sklekove. ( vise varijacija podnih sklekova sa paralelnim (palcevi paralelni) sakama ili sa tkz. "opposite" sakama gde su sake okrenute ka spolja ) naravno, ovo moze da se izvodi sa sirim gde angazujes vise grudi ili skupljenim rukama gde se angazuje triceps. Ovo sto sam naveo utice na sva 3 snopa. Ako hoces da treniras gornji samo ruke postavi iznad. (u nivou glave, pa mozda i malo preko ali ne preteruj) ako hoces donji snop ruke postavi nisko, u nivou stomaka ali ne preteruj. Meni licno odgovaraju sklekovi bez oslonca na noge ( popni stopala na krevet ) , ili sklekovi na razboju ( 2 paralelne sipke za koje se drzis napred rukama, a pozadi se popnes nogama ) dobre su jer se prilikom spustanja ne spustas do neutrale kao kod podnih sklekova vec mozes jos da se spustis tjst "propadnes" izmedju. I mnogo jace treba zapeti da se odignes jer je grudni misic u vrlo nepovoljnom polozaju.
Cranium Cranium   09.11.2012 u 22:57

Jesi li vec radio? Mislim jel si aktivan? Pocni sa 10 serija od po 10 ponavljanja. Svaki drugi dan radi, i menjaj nacin izvodjenja vezbe jer ce se misic navici na jednu te istu vezbu i napretka nema. Ja bih sad da se pohvalim... Radim 10 serija od po 30 ponavljanja sa pauzom od 2 minuta izmedju i ne umorim se puno. Al ja teglim vec 5 godina. Iz bencha dizem 80 madafaka. Mogu i vise, ali mi nije cilj masa pa nema potrebe da silim.
Cranium Cranium   09.11.2012 u 22:58

I za kraj, cilj tvog treninga je? Masa ili definicija?
Tommy Tommy   10.11.2012 u 00:31

vježbe za sise? idi kod estetskog kirurga nek ti ih operira!
Warp Warp   10.11.2012 u 10:29

hvala vam... potrebna mi je masa, hocu sad da krenem da treniram... A taj gornji deo mi je najslabiji.
marun marun   10.11.2012 u 10:52

ja imam masu , ali me mrzi da vezbam
EdGe EdGe   10.11.2012 u 12:05

marun (10.11.2012/10:52)
ja imam masu , ali me mrzi da vezbam
Zvacemo te masni
Cranium Cranium   10.11.2012 u 12:44

Onda radi bench sa velikim tezinama ali mali brojem ponavljanja. I sklekove sa sporim izvodjenjem (3 sekunde se spustas, 2 se zadrzi dole staticki pa se 3 sekunde dizes) i tako 5 puta
marun marun   10.11.2012 u 12:53

pa nemam ja 100 kila edge imama 89 kg... A ja mogu dignem 50 kg pet puta iznad glave a da ne spustim ... jer se isplati kupovati one tegove za noge i ruke , imaju oni od 3kg, te sam nameravao uzmem... Treba da se naviknes na to malo, ipak onda otezas 12 kg